Επιμορφωτικό Υλικό

 

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ - ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ - ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ Γ' ΕΩΣ ΤΗ ΣΤ' ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ Γ' ΕΩΣ ΤΗ ΣΤ' ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  

 Π3.9.2 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Π3.9.2 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


 

[pb_row][pb_column span="span12"][pb_heading el_title="1. Οδηγός Διαφοροποίησης 159" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]1. Οδηγός Διαφοροποίησης 159[/pb_heading][pb_video el_title="Οδηγός Διαφοροποίησης 159" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/Οδηγός_διαφοροποίησης_159.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/odhgos_diaforopoihshs_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 1" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="2. Νοητική Αναπηρία" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]2. Νοητική Αναπηρία[/pb_heading][pb_video el_title="Νοητική Αναπηρία" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/2_Νοητική_αναπηρία.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/nohtikh_anaphria_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 2" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="3. Κινητική Αναπηρία" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]3. Κινητική Αναπηρία[/pb_heading][pb_video el_title="Κινητική Αναπηρία" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/3_Κινητική_αναπηρία.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/kinhtikh_anaphria_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 3" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="4. Προβλήματα Όρασης" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]4. Προβλήματα Όρασης[/pb_heading][pb_video el_title="Προβλήματα Όρασης" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/4_Προβλήματα_όρασης.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/provlimata_orashs_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 4" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="5. Κώφωση" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]5. Κώφωση[/pb_heading][pb_video el_title="Κώφωση" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/5_Κώφωση.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/kwfwsh_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 5" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="6. Η εργοθεραπεία στο σχολείο" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]6. Η εργοθεραπεία στο σχολείο[/pb_heading][pb_video el_title="Η εργοθεραπεία στο σχολείο" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/6_Η_εργοθεραπεία_στο_σχολείο.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/ergotherapeia_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 6" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="7. ΔΕΠΥ" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]7. ΔΕΠΥ[/pb_heading][pb_video el_title="ΔΕΠΥ" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/7_ΔΕΠΥ.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/depy_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 7" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="8. ΔΕΠΥ 2" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]8. ΔΕΠΥ 2[/pb_heading][pb_video el_title="ΔΕΠΥ 2" video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/8_ΔΕΠΥ_2.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/depy2_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][pb_divider el_title="Divider 8" div_border_width="1" div_border_style="solid" div_border_color="#160094" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_heading el_title="9. Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο»" tag="h3" text_align="center" font="inherit" border_bottom_width_value_="0" border_bottom_style="solid" border_bottom_color="#0d18e3" padding_bottom_value_="4" appearing_animation="0" ]9. Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο»[/pb_heading][pb_video el_title="9. Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» " video_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/9_Fotodentro.mp4" video_thumbnail_source_local="videos/Odhgoi-Diaforopoihshs/photodentro_cover.png" video_local_dimension_width="500" video_local_dimension_height="330" video_local_elements="play_button__#__overlay_play_button__#__current_time__#__time_rail__#__track_duration__#__volume_button__#__volume_slider__#__fullscreen_button__#__ " video_local_start_volume="80" video_local_loop="false" video_alignment="center" appearing_animation="0" video_sources="local" ][/pb_video][/pb_column][/pb_row]

1. Χαιρετισμός κ.Κουρμπέτη 

Δείτε το βίντεο εδώ


 2. Ομιλητής κ.Αλεβίζος 

Δείτε το βίντεο εδώ 


 3. Ομιλητής κ.Χήνας 

Δείτε το βίντεο εδώ 


4. Ομιλητής κ.Σκαλούμπαγκας 

Δείτε το βίντεο εδώ 


 5. Ερωτήσεις 1 

Δείτε το βίντεο εδώ


 6. Ερωτήσεις 2 

Δείτε το βίντεο εδώ


7. Ερωτήσεις 3

Δείτε το βίντεο εδώ.


 

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]

[pb_row][pb_column span="span12"][pb_text el_title="14-15 Μαΐου 2013 1η ημεριδα Επιμόρφωσης " width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

https://youtu.be/oaQTnryAb8I

14-15 Μαΐου 2013 1η ημεριδα Επιμόρφωσης


 

[/pb_text][pb_text el_title="2η Ημερίδα 16-17/02/2014 3η φάση Επιμόρφωσης Επιμορφωτών" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

https://youtu.be/YLgJwBbyPKE

2η Ημερίδα 16-17/02/2014 3η φάση Επιμόρφωσης Επιμορφωτών


 

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]