OEEDRO

[pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 1" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Προς τον Εκπαιδευτικό της Τάξης

Μέρος του έργου της ΟΕΕΔΡΟ είναι οργανωμένο σε ενότητες

Η ενότητα «Προς τον Εκπαιδευτικό της τάξης» συμπεριλαμβάνει:

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 2" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Tρίπτυχο Φυλλάδιο

ekpedeutikos

[/pb_text][pb_text el_title="Text 15" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για τον εκπαιδευτικό.
Για λήψη του φυλλαδίου κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 3" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

[/pb_text][pb_divider el_title="Divider 3" div_border_width="2" div_border_style="solid" div_border_color="#E0DEDE" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_text el_title="Text 14" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Βίντεο συνεντεύξεων Προσώπων που Τραυλίζουν και περιγράφουν την σχολική τους εμπειρία και διαδρομή. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span12"][pb_divider el_title="Divider 1" div_border_width="2" div_border_style="solid" div_border_color="#E0DEDE" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_text el_title="Text 4" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Βιβλιαράκια του Stuttering foundation:

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 5" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Τραυλισμός: Κουβεντιάζοντας ανοιχτά με εκπαιδευτικούς (κλικ εδώ)

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 6" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Κάποιες φορές Τραυλίζω: Ένα βιβλίο για παιδιά 7-12 ετών (κλικ εδώ)

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 7" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][pb_divider el_title="Divider 2" div_border_width="2" div_border_style="solid" div_border_color="#E0DEDE" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_text el_title="Text 8" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Παραμύθια για τον Τραυλισμό

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 9" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Το Κοκοράκι Που Κολλούσε Αλλά Όλους Τους Ξυπνούσε!

Με εικονογράφηση

Για λήψη του παραμυθιού κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 10" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Το Κοκοράκι Που Κολλούσε Αλλά Όλους Τους Ξυπνούσε!

Εικονογράφησέ το !

Για λήψη του παραμυθιού κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 11" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Το Ρολόι Που Μιλούσε

Με εικονογράφηση

Για λήψη του παραμυθιού κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 12" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Το Ρολόι Που Μιλούσε

Εικονογράφησέ το!

Για λήψη του παραμυθιού κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 13" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]

[pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 1" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Βίντεο Εμπειρίας Προσώπων

Σε συνεργασία με την Πρωτοβουλία Προσώπων που Τραυλίζουν.

Βίντεο συνεντεύξεων προσώπων που μιλούν για τον τραυλισμό, τη ζωή τους και την εμπειρία των σχολικών τους χρόνων.


Οι περισσότεροι άνθρωποι που στην καθημερινότητά τους έχουν έρθει σε επικοινωνία με ένα πρόσωπο που τραυλίζει αντιλαμβάνονται τη λεκτική όψη της διαταραχής και υποψιάζονται την ψυχολογική.

Μέρος 1ο – Μιλάω στην τάξη

{youtube}vnlUDiilcUM|600|450|1{/youtube}

Ωστόσο, για ένα πρόσωπο που τραυλίζει η διαταραχή έχει και λειτουργικές, πρακτικές συνέπειες. Μπορεί για παράδειγμα να οδηγεί σε μειωμένη συμμετοχή σε δραστηριότητες, αποφυγή κοινωνικής συναναστροφής, χαμηλές επιδόσεις στο σχολείο ή στην εργασία.

Μέρος 2ο – Οι συμμαθητές μου και εγώ

{youtube}i5uP2s9l9XI|600|450|1{/youtube}

Ο τρόπος που το παιδί που τραυλίζει αντιλαμβάνεται την δυσκολία του, τα συναισθήματά του για την ομιλία και την επικοινωνία, καθορίζουν τον τρόπο αντίδρασής του και προσδιορίζουν τις επιλογές του, την καθημερινή του συμπεριφορά.

Μέρος 3ο – Αναζητώντας Υποστήριξη

{youtube}-5PmcxTDVEA|600|450|1{/youtube}

Δουλεύοντας με παιδιά που τραυλίζουν, αγγίζουμε θεραπευτικά την λεκτική και συναισθηματική όψη της διαταραχής αλλά και τον τομέα των λειτουργικών συνεπειών του τραυλισμού.

Μέρος 4ο – Σχέση Ζωής

{youtube}8evAJk7YnXg|600|450|1{/youtube}

Μια δυσκολία χωρίς συνέπειες στην καθημερινότητα του παιδιού και ελεγχόμενη ως προς την ένταση και συχνότητα των λεκτικών και συναισθηματικών της συμπτωμάτων, είναι μια δυσκολία αδρανοποιημένη.

Μέρος 5ο – Δάσκαλέ μου κάτι να σου πω

{youtube}A9cCEdwgmIo|600|450|1{/youtube}

Η μείωση των λειτουργικών συνεπειών στην ζωή, στην κοινωνικότητα και την καθημερινή επικοινωνία του παιδιού που τραυλίζει είναι σημαντικός στόχος θεραπείας.

Μέρος 6ο – Παιδί μου κάτι να σου πω

{youtube}iuSDqbrwN_8|600|450|1{/youtube}

Σύμμαχοι στην επίτευξη αυτού του στόχου είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που αποτελούν τους «σημαντικούς άλλους» για το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον του παιδιού αντίστοιχα.

Μέρος 7ο – Λέξεις και Πλάσματα

{youtube}oEjRYLTFJjQ|600|450|1{/youtube}

 


Τα βίντεο συνεντεύξεων που δημιουργήσαμε με την συνεργασία της Πρωτοβουλίας Προσώπων που Τραυλίζουν έχουν ως στόχο να ενισχύσουν τη συμμαχία παιδιού – θεραπευτή – εκπαιδευτικού. Να δημιουργήσουν τη βάση για ένα δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των συμμάχων, να προσφέρει πληροφορίες, γνώσεις, προτάσεις χειρισμού. Να ενδυναμώσουν τον εκπαιδευτικό, να τον εξοπλίσουν με υλικό που μπορεί να συμβουλευτεί ή να χρησιμοποιήσει για το παιδί που τραυλίζει που έχει στην τάξη του.

 
 

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]

[pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 1" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Παραμύθια

Για λήψη κάνετε κλικ επάνω στο βιβλίο που σας ενδιαφέρει

 

Το Κοκοράκι Που Κολλούσε Αλλά Όλους Τους Ξυπνούσε!

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 2" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Με εικονογράφηση

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 3" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Εικονογράφησέ το !

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 4" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Σε κείμενο: Νατάσσας Καραγιαννάκη και Στέλλας Κουφομανώλη και εικονογράφηση παιδιών.

Στη ζωή συχνά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε δυσκολίες και δυσάρεστα συναισθήματα. Κάποιες φορές ανακαλύπτουμε ότι υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι σκέψης και δράσης, που αν είμαι ανοιχτός να δοκιμάσω, μπορεί να με βγάλουν από το αδιέξοδο στο οποίο νιώθω ότι βρίσκομαι.

Το κοκοράκι, ο ήρωας του παραμυθιού, τολμά και τα καταφέρνει! Κατορθώνει να αποκτήσει μία υγιή εικόνα για τον εαυτό του και, αποδεχόμενο τη διαφορετικότητα της ομιλίας του, τον τραυλισμό του, ανακαλύπτει και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του εαυτού του που τον καθιστούν διαφορετικό, ιδιαίτερα ικανό και επικοινωνιακά λειτουργικό.

Καλή ανάγνωση!

 

Το Ρολόι Που Μιλούσε

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 5" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Με εικονογράφηση

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 6" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Εικονογράφησέ το !

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 7" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Σε κείμενο: Νατάσσας Καραγιαννάκη και Στέλλας Κουφομανώλη και εικονογράφηση: Φανής Φωτιάδου

Στη ζωή συχνά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε δυσκολίες και δυσάρεστα συναισθήματα. Κάποιες φορές ανακαλύπτουμε ότι υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι σκέψης και δράσης, που αν είμαι ανοιχτός να δοκιμάσω, μπορεί να με βγάλουν από το αδιέξοδο στο οποίο νιώθω ότι βρίσκομαι.

Το ρολόι, ο ήρωας του παραμυθιού, μέσα από την εμπειρία του τραυλισμού του φτάνει να ανακαλύψει το νόημα της επικοινωνιακής λειτουργικότητας, κάτι που κάνει τη διαφορετικότητα της ομιλίας του να δείχνει λιγότερο σημαντική. Αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες αρετές και δυνάμεις που διαθέτει, αποδέχεται τη δυσκολία του και προχωρά.

Καλή ανάγνωση!

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]

[pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 1" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Ενημερωτικά Βίντεο

 
Ενημερωτικά Βίντεο

Τραυλισμός: από την προσχολική ηλικία στην ενήλικη ζωή.

Διάρκεια 24΄.
Επιστημονική παρουσίαση της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος για τις Διαταραχές Ροής της Ομιλίας του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Λογοθεραπείας.

[/pb_text][pb_text el_title="Text 3" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

{youtube}s1dUAbmWkoM|600|450|1{/youtube}

[/pb_text][pb_divider el_title="Divider 1" div_border_width="2" div_border_style="solid" div_border_color="#E0DEDE" appearing_animation="0" ][/pb_divider][pb_text el_title="Text 2" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Το ισχύον εθνικό νομοθετικό πλαίσιο για τον τραυλισμό και τις άλλες διαταραχές ροής της ομιλίας.

Διάρκεια 14΄.

{youtube}bHEJuFwB194|600|450|1{/youtube}

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]

[pb_row ][pb_column span="span12"][pb_text el_title="Text 1" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Βιβλιαράκια

Υλικό σε μετάφραση από το Stuttering Foundation.

Τα 2 αυτά βιβλιαράκια δημιουργούν τη βάση για ένα δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικού-παιδιού, προσφέρουν πληροφορίες, γνώσεις, προτάσεις χειρισμού.

Για λήψη κάνετε κλικ επάνω στο βιβλίο που σας ενδιαφέρει

[/pb_text][/pb_column][/pb_row][pb_row ][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 2" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για τον εκπαιδευτικό

[/pb_text][pb_text el_title="Text 3" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για τον εκπαιδευτικό της τάξης:
Όταν ένα παιδί τραυλίζει μπορεί να επηρεαστούν οι σχολικές του επιδόσεις και η κοινωνική του ζωή: μπορεί να διστάζει να σηκώνει το χέρι τους την τάξη, να διαβάζει δυνατά ή να συνομιλεί με άλλα παιδιά στην τάξη. Αυτό το εγχειρίδιο έχει σχεδιαστεί για να σας δώσει πρακτικές συμβουλές για τον τραυλισμό και να προτείνει στρατηγικές που μπορεί να σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε καλύτερα στις ανάγκες των παιδιών που τραυλίζουν στην τάξη σας.

[/pb_text][/pb_column][pb_column span="span6"][pb_text el_title="Text 4" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για το παιδί ί 7-12 ετών

[/pb_text][pb_text el_title="Text 5" width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]

Για τον θεραπευτή ή τον γονέα:
Το παρόν βιβλίο είναι γραμμένο για τα παιδιά που έχουν αναπτύξει συναισθηματική αντίδραση στον τραυλισμό τους. Αυτό μπορεί να εκδηλώνεται με συμπεριφορά αυξημένης προσπάθειας ή αποφυγής ή με ανοιχτή έκφραση αρνητικών συναισθημάτων και σκέψεων σε σχέση με την ομιλία.

[/pb_text][/pb_column][/pb_row]