Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

Increase size
Reset to Default
Decrease size
  • English (UK)
  • Ελληνικά
Σχεδι@ζω για όλους, Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού

Το Έργο Της ΟΕΕΔΡΟ

  • Print
  • Email

Η Ομάδα Ειδικού Ενδιαφέροντος στις Διαταραχές Ροής της Ομιλίας (ΟΕΕΔΡΟ)

 

Ενημερωτικά φυλλάδια
Ενημερωτικά φυλλάδια 
 

Υλικό σε μετάφραση από το Stuttering Foundation. Για λήψη κάνετε κλικ επάνω στο φυλλάδιο που ...

Διαβάστε Περισσότερα

Βιβλιαράκια
Βιβλιαράκια
 

Υλικό σε μετάφραση από το Stuttering Foundation. Τα 2 αυτά βιβλιαράκια δημιουργούν τη βάση ...

Διαβάστε Περισσότερα

Παραμύθια
Παραμύθια 
 

Για λήψη κάνετε κλικ επάνω στο βιβλίο που σας ενδιαφέρει Το Κοκοράκι Που ...

Διαβάστε Περισσότερα

Ενημερωτικά Βίντεο
Ενημερωτικά Βίντεο 
 
Τραυλισμός: από την προσχολική ηλικία στην ενήλικη ζωή. Διάρκεια 24΄. Επιστημονική παρουσίαση της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος ...
Διαβάστε Περισσότερα

Βίντεο Εμπειρίας Προσώπων
Βίντεο Εμπειρίας Προσώπων 
 

Σε συνεργασία με την Πρωτοβουλία Προσώπων που Τραυλίζουν. Βίντεο συνεντεύξεων ...

Διαβάστε Περισσότερα

Προς τον Εκπαιδευτικό της Τάξης
Προς τον Εκπαιδευτικό της Τάξης 
 

Μέρος του έργου της ΟΕΕΔΡΟ είναι οργανωμένο σε ενότητες Η ενότητα «Προς τον Εκπαιδευτικό της τάξης» ...

Διαβάστε Περισσότερα

Tweet
Pin It
Σφραγίδα καλής πρακτικής
AMEA

ΟΕΕΔΡΟ

Menu
  • Το Έργο Της ΟΕΕΔΡΟ
  • Ενημερωτικά φυλλάδια
  • Βιβλιαράκια
  • Παραμύθια
  • Ενημερωτικά Βίντεο
  • Βίντεο Εμπειρίας Προσώπων
  • Προς τον εκπαιδευτικό της τάξης

Ανακοινώσεις

Menu
  • Ενημέρωση για τον COVID-19 σε προσβάσιμες μορφέςΕνημέρωση για τον COVID-19 σε προσβάσιμες μορφές «Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε Ασπίδα μας, η γνώση»
  • Aνακοίνωση για την επιμόρφωση στην πλατφόρμα iepx.iep.edu.grAνακοίνωση για την επιμόρφωση στην πλατφόρμα iepx.iep.edu.gr Παράταση της περιόδου επιμόρφωσης για τις φάσεις Α', Β' και Γ'
  • Hμερίδες επιμόρφωσης/ενημέρωσης σχετικά με την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςHμερίδες επιμόρφωσης/ενημέρωσης σχετικά με την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Διευκρινήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό – προσβάσιμο
  • Νέα Προσαρμοσμένα Σχολικά ΒιβλίαΝέα Προσαρμοσμένα Σχολικά Βιβλία Νέα Προσαρμοσμένα Σχολικά Βιβλία
  • Πορίσματα από τη διενέργεια έρευνας εφαρμογής για την αποτελεσματικότητα ψηφιοποιημένου υλικού σε κείμενο για όλους/-ες για την Γ ́ ΔημοτικούΠορίσματα από τη διενέργεια έρευνας εφαρμογής για την αποτελεσματικότητα ψηφιοποιημένου υλικού σε κείμενο για όλους/-ες για την Γ ́ Δημοτικού Πορίσματα από τη διενέργεια έρευνας εφαρμογής για την αποτελεσματικότητα ψηφιοποιημένου υλικού σε κείμενο για όλους/-ες για την Γ ́ Δημοτικού
  • Κοινωνικές ΙστορίεςΚοινωνικές Ιστορίες Κοινωνικές Ιστορίες
  • "Το Κοχύλι της Αιγιάλης" "Το Κοχύλι της Αιγιάλης"
  • Εικονολεξικό Εικονολεξικό Εικονολεξικό
  • Οδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για όλες τις αναπηρίεςΟδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για όλες τις αναπηρίες Νέα βιβλία ειδικής αγωγής
  • Ένα Παιδικό Βιβλίο σε Δύο ΓλώσσεςΈνα Παιδικό Βιβλίο σε Δύο Γλώσσες Ένα Παιδικό Βιβλίο σε Δύο Γλώσσες
  • Διευκρινήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό – προσβάσιμοΔιευκρινήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό – προσβάσιμο Διευκρινήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό – προσβάσιμο
  • Paris Declaration and Education Policy DevelopmentsParis Declaration and Education Policy Developments Paris Declaration and Education Policy Developments
Menu
  • Περιγραφή του Έργου στην Ε.Ν.Γ.Περιγραφή του Έργου στην Ε.Ν.Γ. Περιγραφή του Έργου στην Ε.Ν.Γ.
  • Ένα μήνυμα με ΝόημαΈνα μήνυμα με Νόημα Ένα μήνυμα με Νόημα
  • Ένα Σχολείο μιλάει για το ΠροσβάσιμοΈνα Σχολείο μιλάει για το Προσβάσιμο Ένα Σχολείο μιλάει για το Προσβάσιμο
  • Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίεςΠρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες
  • Οδηγοί για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠΟδηγοί για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ Οδηγοί για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ
  • Προδιαγραφές και Κριτήρια Αξιολόγησης Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού και ΛογισμικούΠροδιαγραφές και Κριτήρια Αξιολόγησης Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού και Λογισμικού Προδιαγραφές και Κριτήρια Αξιολόγησης Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού και Λογισμικού
  • Cam's cornerCam's corner

Κείμενα

Menu
  • Από την αναπηρία στην ενδυνάμωση του Κόσμου των ΚωφώνΑπό την αναπηρία στην ενδυνάμωση του Κόσμου των Κωφών Από την αναπηρία στην ενδυνάμωση του Κόσμου των Κοφών
  • Εισαγωγή στη μέθοδο «Κείμενο για Όλους»Εισαγωγή στη μέθοδο «Κείμενο για Όλους» Εισαγωγή στη μέθοδο "Κείμενο για Όλους"
  • Kαθολικός σχεδιασμός και η εφαρμογή του στην εκπαίδευση - Design for allKαθολικός σχεδιασμός και η εφαρμογή του στην εκπαίδευση - Design for all DESIGN FOR ALL - Ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • Διάσταση της αναπηρίας στην Εκπαιδευτική ΤηλεόρασηΔιάσταση της αναπηρίας στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση Η διάσταση της αναπηρίας στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση
Go to top
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech